onsdag 27. oktober 2010

Romvenner

Her er sengekompissen fra i natt.

Jeg skulle ha funnet frem den fyrstikkesken før, for Petter er vikrelig en av de største edderkoppene jeg har sett. Han bodde på badet vårt i Varkala

Gekkoen flytta også inn til oss i Varkala, eller var det vi som flytta inn til han, kanskje?

Therese og jeg har delt rom med i over en måned, og vi har enda ikke flytta fra hverandre. Bildet er tatt like utenfor hotellrommet.

Herr Kakerlakk var på snarbesøk på badet i Mysore.

Flere bilder følger. Mangler for eksempel bilde av Kjellaug  som vi i deler stue med. Og kanskje kommer noen flere husdyr på besøk. Har ikke fått tatt bilde av noen mygg enda, selv om det har vært et par innom. Det blir vel helst et mygglik, vil ikke la dem sitte rolig å stikke for å ta bilde..

2 kommentarer:

  1. Hm da kan jeg def ikke ta med Dina på tur til india, hun holdt på å påføre meg hjerteinfarkt et par ganger i Thailand med hylene sine når div romkamerater dukket opp...
    Det er så kjekt å lese bloggen din når høst regnet siler ned utenfor. Fortsatt god tur :)

    SvarSlett
  2. Det er en ære å være på denne lista, blandt så mange fornemme romkompiser.. !

    SvarSlett