tirsdag 12. oktober 2010

India


Goa utgikk, vi dro til Kerala og til Varkala istede. Dette er et helt vanlig backpacker paradis, hvor vi kan fa pannekake til frokost og drikke sa mye fruktjuice som vi orker. Her er det genialt bra. Tror det er litt som Goa var for det ble alt for turistifisert.  Her ma vi jobbe hardt for a bli fattige, og jeg har slengt meg med pa en yoga pakke med to okter yoga om dagen og 1,5 time masasje behandling. Dette betaler jeg hele 200 NOK for om dagen.. Dyrt til a vare her, men det er verdt det.

Det beste med stedet er badestranda. Hvor det er fult akseptert a bade i bikini eller i undertoyet:) Og sa er det stoore bolger som vi leiker oss i. Bare dumt at sola er litt for varm og har stekt litt for hardt allerede..

Ellers er luftfuktigheten veldig hoy her, jeg tror det er det som har takk knekken pa pc'en min.. Den ville plutselig ikke virke lengre. Haper at jeg far torket den og at den begynner a virke igjen snart. Det er ikke veldig stas a sitte her i et varmt rom pa en treg lanepc, nar alternativet er a sitte pa en koselig kafe med rikholdig meny..

6 kommentarer:

  1. Komisk at jeg ikke skriver om annet enn den edder koppen, mens du ikke nevner vaar kjaere venn.... Tydelig hvem den skremte mest...;)

    SvarSlett
  2. Det er da bare koselig med husdyr, sa lenge de ikke er farlige! Tror forresten det er en av de aller storste edderkoppene jeg har sett, bortsett fra i Terrarium. Og det er jo koseligere med Gekkoen:)

    SvarSlett
  3. høres ut som dere har det fint! dere tar denne krisa alvorlig! 30 års krisa.. jeg sitter bare hjemme med sviktende helse..

    JEg blir skikkelig misunnelig og Kerala frister... jeg hadde det samme pengeproblemmet da jeg var der... og det samme med at det var så mye god mat, herlig folk, deilig strender og varme!

    og husdyr... dere er vel tøffe?
    kos dere!
    hilsen gunvor

    SvarSlett
  4. Var du ogsa her i Varkala, Gunvor? Det er genialt bra her, ja!

    Naa skal vi ut av rutinen med yoga hver morgen kl 8, frokost for eller etter (ettersom hvor tidlig vi klarer a staa opp..), bading og bolgesurfint, Mojito ved solnedgang.

    I kveld tar vi buss til Bangalore. Toget var fult..

    SvarSlett
  5. Var innom Strandtorget Spa. Der skal de ha 3700 kr for det samme. Men da får du også auramassasje mens su er i gang...

    Her på GJøvik er det aklt og fint høstvær. Vi savner deg og så er vi vanvittig misunnelige på alt det kule dere opplver.

    PS. SKal hilse fra hele Tekna-gjengen

    SvarSlett
  6. Saa hyggelig! Og du maa hilse tilbake:)Jeg har sett at jeg har faat et referat i mailboksen min, skal ta meg tid til aa lese det en dag.. men her er skjermen blaa og slitsom a lese pa. kan vel ikke kreve mer naar det koster 2,5 kr/timen. Men Therese sin skjerm er fin. misunnelig..

    SvarSlett